Vad glada för det ni har!

God Kväll

Har ni tänkt på vad glad man ska vara för att man ser ut som man gör, och att man har det egentligen har det jävligt bra?
Att man ska vara nöjd med det man har, med sitt utseende och inte gnälla så mycket...


Sitter och kollar på en dokumentär på 5.an om människor som inte ser ut som alla andra.
Den ena kallas "bubbelmannen" som har bubblor på hela kroppen.
Den andra har en lång näsa och ser ut som en myrskok. En man med vårtor över hela händerna.
Och en som kallas trämannen och har inga händer eller fötter dom är lixom som förhårdnarden
Det är nog bland det äckligaste jag har sett, och jag lider med dom. Det är sånna här program som gör
att man är tacksam för det man har. Ett "normalt" liv, frågan är bara om nån lever ett normalt liv.
Vissa har mer onormala liv än andra. Men vi lever nog mest normalt av alla!


Den så kallade trämannen...


Jag har kommit fram till:
* jag tycker om mig själv
* jag är tacksam över att jag lever som jag gör
* JAG ÄLSKAR SVERIGE!

Förresten ökar läsarantalet, men var är kommentarerna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

här får du en kommentar av en trogen läsare ;) såg också trämannen, fy fan vilken läskig sjukdom och vilka jävla klabbar till händer

2009-01-27 @ 11:56:49
URL: http://fridavictoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0