VIP!

Äntligen får jag äta lite mat! Bullensvarmkörv och pulvermos, snabbmat! Går på 3 min! sånt gillar vi.
Jag är nog äckligast med mitt potatismos. jag älskar att blanda det med remouladesås mmm det är så gott.HA

Min katt är nog lika hungrig som jag, hon är helt galen. Hon är nog ursvulten? Tror inte det!
Hon är hur liten som helst men äter som en björn!

Ledström den tönten svarar inte så han vill väl inte leka antar jag ?
Idag bestämde Ida och jag att killar är skit och att Tom är bästa killen i hela världen, men han själv håller inte med!
Haha ni är bäst!
Och på Fredag är det fest och Ida och jag fick brev av Mårten idag :D
Vi står på VIP-listan som vanligt tills på fredagens Harrys, Clubexposed!
Vi har även biljetter som är gå in två betala för en! 80 kr, 40 kr var....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0