WORKWORKWORK

Oh äntligen hemma!

Jobba från kl.8 till halv 17. Härligt!
Åt en lunch på Wooken vid McDonals med Johanna, lite gott som vanligt. Skulle kuna äta där i morgon igen. Vi hälsa även på i skolan en sväng. Ni undrar nog om vi aldrig tröttnar på skolan?
Men det har vi ju gjort, vi saknar faktist alla lärare för jag kan inte mer än att säga att vi hade dom bästa lärarna som finns i hela välrden!
Hem direkt och äta sedan iväg till hästen!
Lina red och jag mocka skit! Åkte till stan så nu sitter jag hemma igen med en stor godispåse från Östenssons. Och ska skriva ihop lite jobbmatrial, visar senare ;)
För i morgon bär det i väg till Boxholm, världens metropol! För alla älskar Boxholm lr?

Dags för arbete, får jag aldrig nog? men vad gör man inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0