Fredag!

Vilken fredag, regn...
Härligt

Ikväll är det öppningsfest för alla studenter, tänk att idag är det exakt 1år sen vi tog studenten så jälva underbart!
Så det är jag som kör ikväll, så behöver ni skjuts är det bara att ringa så kommer jag.

Ida börja redan lite smått igår, vi var med Tim på fest i verkstan. Träffa lille hjorten där full o glad;)


Timpen Dennis & Jag



Ida hitta en full vän, som t.om fullare än henne själv!



Näe om man skulle städa rummet eller vänta tills bakfyllebarnet kommer hem, ska hämta henne i skolan om en timme.
Känner mig som en jälva morsa åt henne;) Men men hon tar ju studenten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är min mamma! :D <3

2009-06-06 @ 14:21:18
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0