Lev här och nu! Man vet aldrig när det tar slut...



Efter en hel eftermiddag i Mjölby hos Philip, med glass och film är jag ganska trött.
Fast jag sova i hans supersköna soffa!
På vägen hem från Mjölby åkte vi förbi Hampus i Vadstena en sväng, han va lite nere.
Det var så att en kille från Vadstena dog i morse i hjärtfel, 17 år idag han dog på sin födelsedag.

Det slog mig att när som helst vart som helst kan ens liv vara slut...
Vem har sagt eller vart står det skrivet att man dör när man är 80?
En sak vet jag säkert jag vill inte dö före mina föräldrar..
Det måste vara hemskt att förlora sitt barn.

Jag säger som min farfar alltid sa, som vi i min familj brukar säga när livet är jobbigt.

" Det är farligt att leva, man kan dö "





Kommentarer
Postat av: tanja

Jo han som dog heter Simon Andersson, gick på platen i 1:an..det är så himla sorligt!:/

2009-06-03 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0