Söndagensbus i bilder

Igår var det som sagt vad magget, får väl se om det kommer några vimmelbilder;)
Jag var taxi igår, trodde jag skulle somna på vägen hem läskigt var det!
Men jag hade trevligt sällskap i bilen alla fall:)


I Söndags var det ölbrändboll i Rossnäs, det var faktiskt riktigt roligt. Mycker folk man kände:)


Tomisen hade kommit hem från spanien och var brun!


Sälen jag & hans vän


Fest


Jagge Ida & Robban


Dennis Hjort en man för sig själv :D


Hjorten Adis & Cliff åkte på Timpans motorhuv


Martwin


Mig själv


Martin Ida Jagge
Jag & Emma


Jeppe Ida Jagge & Halldan


Jeppe & Jag
"Puta med läpparna"


Sen blev det puss bilder


Halldan & Jeppe med!


Ante & Jag posa lite


Pp & Jonte körde oss till donken!





Nu ska jag sminka mig sen blir det Bk's med Bästeste Martwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0