Måndag igen....

Nu har det varit fullt upp ihelgen igen!

Men i fredags var det jag som körde alla taggade inför öppningsfesten, tjänade lite pengar alla fall;)
Var hemma runt fyra, somna vid fem upp vid halv åtta i lördags morse. In till Hanna i stan vänta på Emma och Pp.
Sen åkte vi mot Göteborg för att hämta bilarna, vi tog det ganska lungt ner. Jag kunde inte sova på vägen ner utan skratta mest. Väl framme i Göteborg, Centralstationen. Hämta vi nycklarna på Firsthotel och vi tog en burgare på BK's innan vi åkte hemåt. 40 min i Göteborg ganska bra jobbat. Bussarna va skit stora läskigt att köra men det gick bra.
När vi skulle åka hem vet jag inte riktigt vad jag tänkte med?!
Inte hjärnan alla fall...
Ajja jag åkte över Skara o dom andra över Jönköping, men jag hitta hem ändå:D


Hannisen


Emma + funktionärsbilen


Snyggbussen


Hemma åter igen vid halv sex?
Ida var taggad eftersom hon sovit hela dagen.....
jag försökte sova en kvart, men det gick inget bra. utan det var bara att gå och duscha.
För här var det fest. Var med Idas klass på lite fest sedan drog vi till hallen:)


jag o andreas


Ida o Sofie


Taggad


Sötnötarna


SOOOOOLNA TATTAER


Sofie och Gusten


Jag & bästeste Martwin


Timpen bjöd på lite dans


Rabban & Recca - PumpaRumpa


Gusten Larsson & Hagen


Mamma hämta oss vid 2 för jag skulle hem o sova!
Vakna 12 igår av att alla gick runt som jävla elefanter trodde jag skulle döda nån!
Ida och jag gick ner och la oss i sofforna där nere och somna så jävla skönt.
Sen var det dags för fest igen.  Åkte till Emma på väster, vi gick neråt mot Jagge stanna där en stund.
Sen drog hela gänget mot Rosnäs!
Galet roligt, mycket roligt folk. Men ikväll tror jag att jag kör igen!

Nu ska jag fixa mig så kommer Ida o Sofie o hämta mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0