Badar dag

Här var det dåligt med bloggande men jag har inte varit hemma på hela dagen.
Just nu sitter vi hos Kim och chillar lite. Dom dricker bärs så här efter Melodifestivalen.
Och jag fattar inte hur Gluggas kunde gå vidare, Amy var ju helt klart bäst!!

Idag har vi varit i Linköpingssimhall och badat, och jag tror jag har hela huvudet fullt med vatten!
Pp och Martin dränkte mig ett antal gånger, och Emma fick även prova på några gräpp som Pp har lärt sig i lumpen.

Igår var vi en sväng om på Hugos och dansa lite, roligt var det. Fick även höra att jag hade negerröv?
Jag vet att den är stor men....

Nu ska jag försöka vara vaken tills dom vill åka hem, för i natt har jag inte sovit så mycket, sista gången jag titta på klockan var den 06.30. Härligt va, sen upp vid halv tio... Så jag börjar bli lite trött nu eftersom man sprungit runt i simhallen hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0