Fredag, fest med järngänget!

Förlåt för dålig uppdatering igen....
Igår åkte jag dirket till stan när jag hade piggnat till, träffa Emma som gjorde sig fin i håret tills i kväll.
Hann även med en fika på Hugos och en sväng på stan, hitta lite grejjer jag vill ha tills ikväll ska se om jag lyckas övertala mammsen ;) Sen såg vi några töntar som åker runt i stan och glider för dom är så stolta över sina körkort;)
kan inte säga mer än GRATTIS GRABBAR :)
Va med Emma till runt halv tio, då fick jag åka till Martina och agera storasyster. Och som tur var löste sig allt, jag säger en sak, FY FAN VA SMÅ OCH ÄCKLIGA NI ÄR. Sånt där gör man bara inte!!!
Och märtis du vet att alltid finns här för dig :)

Dagensplaner:

* städa rummet
* fixa lite i stan
* lämna bilen hos märta
* fest


vi hör nog under dagen annars hörs vi i morgon när jag är full av äventyr som jag ska berätta;)

Förresten min kabel till bärbara låter jävligt skumt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0