God kväll...



....så sitter man åter vid datorn, jag hatar detta internett!
Idag blev det ett besök i sporthallen vid Carlsund för Ida skulle dit med sin klass, var där en stund sedan åkt vi till Hugos och tog en fika. Mötte Emma vid bussen så åkte vi hem till henne och kolla på film kommer inte riktigt ihåg vad det hette men bra var den alla fall.. Sen pizza på Napoli blev det också! Så åkte vi och ragga lite i Emmas golf;)

Nu hade jag tänkt att vara världens bästa dotter och se ifall jag kan få lite veckopeng av mammsen. Det behövs verkligen...

Kommentarer
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3

2009-03-26 @ 21:30:26
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0