GodFörmiddag!

Det känns alltid som att jag är hungrig vid den här tiden när jag skriver, för jag tänkte precis öppna med "Gud vad hungrig jag är" men det känns som jag gör det ganska ofta. men det är för vid den här tiden har jag tid och skriva och då har jag varit uppe ett tag och varit i gång utan att äta frukost.
Om en halvtimme ska jag hämta Emma, Simon & Zäta i sporthallen när dom har tränat klart för sen blir det en lunch på Hugos. Och en melange till efterrätt! Mums.
Det är nog bäst att jag skynad mig, för bilen är vit av snö eftersom jag inte har orkat ställa in den under tak! 
Men eftersom Ida är så smart och pracka på mig massa skit på biltema sist vi var där så har jag en sån där isskrapa med borste att ta bort snön med bra va ?
Så det nog som sagt vad bäst att skynda att göra mig i ordning och sedan ge mig i väg!

Emelie skulle försöka fixa nya designen under dagen :D






det blir väl bra va ?



Kommentarer
Postat av: sara

skit snygg design=)

2009-03-03 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0