Helgen

Söndag igen, och jag har haft en sån där jobbighelg så jag inte har hunnit blogga. Eller jobbig och jobbig... Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga!

Fredag:
Åkte till Linköping och lämna lite grejjer på Bilbörsen. Ida och jag tog en sväng på Ikano också men hitta inget roligt, och jag hatar att gå i affärer när jag vet att jag inte har några pengar!
Vi åkte dirket till Godegård och fixa oss införkvällen. Drog på förfest hos Sebbe, där Oskar, Gurra och jimmy även var. Efter mycket om och men så kom vi alla fall till Harrys. Samma folk som vanligt, ingen speciell kväll inte så jätte roligt...
När vi kom hem spydde ida som en gris, hela natten och morgonen. Så hon åkte hem på morgonen!

Lördag:
Som sagt Ida åkte hem jag gick och la mig i mamma&pappas säng och somna... Ringde Mallan och den klassiska bakispizzan inhandlades, Det pinsamaste är att dom på napoli vet vilken pizza vi vill ha! Satt i soffan hela eftermiddagen och kolla på tv, sen var klockan heltplötsligt  20.00 och det var dags för Melodifestivalen, så med varsin kopp the så körde vi igång! Satt i soffan tills Nicke och Anton titta förbi. Sen var det bus med dom läskiga maskerna (ska lägga in bild senare får inte in dom idatorn just nu!)
Vi skulle åka till Fredrik och skrämas men dom hade lagat dörren så vi kom inte in, åkte till McDonals och skrämdes lite. Sen åkte vi runt med Johan och hitta på massa hyss. Var hemma kl.4 i morse :D

Söndag:
Det var bara att gå upp trött som as, åkte till kusin och fira honom. Tänka sig lillkusinen fyller 13år. USCH han påminner mig om att jag börjar bli gammal!! Och i morgon fyller den människa jag har känt längts i hela mitt liv 18år. Så tänkte åka och överraska henne i morgon:) Och på fredag är det fest för tjejan.
Nu ska jag nog ta mig in till stan och sola lite det skulle vara riktigt skönt eller så gör jag det i morgon.
Ida vill att jag ska komma till henne men jag hoppar nog det, för jag vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0