Jag är en dålig bloggare

Jag känner att just nu är ingen bra tid att blogga, för jag hinner lixom inte med fast jag ändå knappt gör nått. Men i dag var det Emmas dag och jag vill säga ett stort grattis eftersom hon klara körkortsteorin idag, och det är inte långt kvar till uppkörningen! Så vi har firat med lite våfflor, hemma gjorda helt och hållet! Ingen ekströmssmet här inte!
Så vi har degat i soffan hela kvällen, Emma har sovit och jag & kissen har myst, hon är min kärlek just nu!

Eftersom min bärbara dator är sönder som sagt kommer jag inte på min vanliga msn, för det trådlösa orkar inte med! Så vill ni nå mig får ni ringa eller så sitter jag på min jobbmail ;) den kan jag nämligen logga in på med den här datorn!
Just nu har jag bara Ida och Nicklas. Men jag hade tänkt att ta en tidig kväll och lägga mig i sängen kolla på en film och sova för jag hade tänkt att gå upp tidigt och gå ut och gå. För idag har jag haft världens ångest! Och jag kan bara säga att nu jävlar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0