Jag hatar att komma på rubriker!

Nu ska jag äntligen krypa ner isängen. Sätta på en film och mysa ner mig, lite sällskap skulle inte vara fel.
Men men singellivet fortsätter! Men ärligt så sover jag 100 gånger bättre om nån sover bredvid mig!

Kvällen har alla fall tillbringats med Zäta, Emma och Simon. Vi kolla på Allt om min buske, vilken sjukfilm men ändå rolig. vi kunde inte slita oss så vi var tvunga att kolla klart hela filmen.
Trodde även ett tag där att jag hade dödat Sture, Zätas hund..  Vi lekte nån konstant i en halv timme, sen låg han helt utslagen i Zätas famn :P

Hum undra vilken film man ska se, och vet ni!?
I morgon ska det bli ändring här på bloggen ;)

Förresten har mitt msn dött, det har hängt sig. Så vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0