Jag hatar mina tänder!

Nu ska ni få höra, jag har typ såååååååååå här ont i tänderna :/
Jag vet att jag tjatar men gud, det har aldrig gjort så här ont!
grejjen är den att dom har hoppat över en tråd i underkäken från den tunaste till en som är två ggr tjockare och det känns kan jag säga! Usch!

Och för det andra är jag typ kolsvart i huvudet med vita slingor^^
Snyggt va? Inte så värst, det blonda slår igenom. Ska tvätta håret i morgon igen och ser hur det ser ut annars får jag dra i en sväng om med färg igen. Det är riktigt skönt ska ni veta med mörkt hår..
I morgon får jag två paket med kläder det ni! Plus att jag ska ta hem min andra dator! Härligt säger jag!

Nu ska jag krypa ner i min underbar sköna säng. Upp tidigt i morgon, sen får vi se vad som händer på kvällen, Mallan ville ha en sån där galen och spontan kväll som sist med vårt vildvuxna luder!
Ska även leka lite på min dator när jag har massa roliga program så ska jag nog ändra om bloggen igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0