Jag måste nog ha två datoren ändå...

Fullt upp hela dagen, alla fall eftermiddagen.

Träffa Ida en sväng på staden, hon prova studenklänningar och jag beställde klipptid. Så på tisdag då jälva åker håret! Träffa Mallan en sväng med, alltid lika trevligt och roligt. Hämta sedan upp Emma, för jag är barnvakt åt henne ;) Hon har suttit vid datorn hela kvällen och pluggat tills i morgon mer säger jag inte. Hon la sig i sängen för ca 10 min sen hon har nog sovit i 7 min. Hon är helt slut! Men det kommer gå bra.

Jag är lite smått iriterrad för jag kommer inte in på msn!
Ska se om jag kommer in annars ska jag sova.
Upptidigt och skjutsa flickebarnet till praktiken.

Måste planera lite också.
* fixa bärbaradatorn
* lämna in kameran på lagning (har fortfarande inte gjort det!)
* Ta tag i hästandet + träningen!

Tack å hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0