KusinPaula!

Pratar med kusin som jag inte hört av och sett på hur länge som helst.
Saknar henne faktist riktigt mycket, men det har nog med att göra att hon är min ända tjejkusin?
Eftersom hon bor i Stockholm så träffas vi allt för lite.... Men jag skulle lätt kunna sätta mig på tåget nästa vecka och åka upp 2-3 dagar.
Och jag vet inte när dom kommer hit ner....
Men snart är det påsk och ska inte dom andra med så åker jag upp själv, för min påskmiddag i Stockholm tänker jag inte missa!

Saknar dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAcktack gulligaste kusin!!

saknar diig också jättejättemkt tjejkusiner imellan(L)

men vi måste höras över det där med påsken..

2009-03-18 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0