Love Love Love

Agnes låt är sjukt bra plus att den går på radion hela tiden får dom spela innan finalen?

Vet ni! Igår när jag skulle sova blev det ingen film utan jag JAG SOFIA LARSSON läste en bok.
I taket lyser stjärnorna, den bok som precis blivit film. Det är riktigt bra. Läste nästa hela boken i går kväll, läste ut den i morse! Jag tror jag hade lite feber för jag läser inte böcker.... 
Men nu vet jag inte om jag vågar kolla på filmen, det kanske förstör?

Förutom det är jag trött på allt elände! Jag börjar äntligen komma ur min fas här i livet.
Jag vet att jag har sagt att jag mår bra, men 100% har det aldrig varit och är det inte fortfarande men kanske90%!
Men just nu är det inte mig det ska handla om, jag blir bara så trött på allt elände..
Ida mår inte toppen, för Hanna har det nu hänt massa hemskheter. Emma var ledsen i Fredags och förra helgen var det Mallan som inte mådde bra.
Varför? Jag hatar när mina nära vänner mår dålig, jag gårter för dom gråter. Jag är så medlidande!
Men nu ska jag vara där och stötta alla för jag har kännt så i två helger i rad. Att dom ringer mig när dom måste ha nån att prata med, det ger mig förtroende och jag vet att dom litar på mig och vill ha mitt närhet.
Det gör mig både glad och stolt, för det är då man är en bra vän eller hur?

Ialla fall, idag har jag lunchat umgåtts med Emma, Simon och Zäta.  Dom är lixom ett stadigt sällskap just nu.
I morgon hade jag tänkt att lägga lite tid på Hanna och även Ida.
Jag känner att jag skulle behöva ett schema så jag räcker till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0