Nu ni!

Innan jag går och lägger mig ska jag tanka på min kära andra ipod (min favorit är ju trasig.... tycker inte om den nya) den ska i alla fall laddas på med alla låtar från melodifestivalen 2009  +  lite andra låtar som får en att gå igång.
För jag ska fan i mig ut o gå i morgon, så nu går jag och lägger mig och i morgon hade jag tänkt att gå upp mot Emma och vända.  Duktigt va?
Nu ska jag ta tagi i tränandet! Sommarn 09 ska vara smalare än någonsin!


Full laddad av ny musik! Bara ut och trampa men först lite sömn!



Kommentarer
Postat av: Linney

Till Emma är det väl inte mer än 500 meter? Om Emma bor där du har pekat där hon bor, alltså. . .

2009-03-04 @ 17:54:56
Postat av: sofia

det är 800 meter så...

2009-03-04 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0