På kvällskvisten


Detta vill jag ha till Bolltabajs, allt brunt



Detta vill jag ha till Sickan, allt svart


Imorgon ska jag äntligen börja med Sickan, eller jaa som han igentilgen heter CharlesIngvar efter han i Jönssonligan ni vet. Jag ska få rida in han själv och göra vad jag vill :D Så i morgon ska jag sätta igång.
Men till en början blir det bara att borsta och vänja han med mig. Åh äntilgen nått roligt i livet.
Och det är ca. 11 veckor tills Bolltabus kommer hem. Ska nog ha kvar Pernilla som medryttar och sattsa på båda hästarna nu, sen när jag får ett "riktigt" jobb får jag se vad jag gör med hästarna:)

Nu ska jag kolla på SATC, sedan krypa ner isängen!
Vila ut, ska försöka städa i morgon om jag orkar med.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0