Partyfredag!

Godmorgon?

Dålig uppdatering jag vet men mitt bredband funka inte som det skulle igår...

Dagen börja ialla fall med arbete, Ida hämta mig och vi åka till Mamma i Skänninge och hämta lite pengar. Mamma är bäst! 500kr till mig:) Vidare in till stan hämta Mallan och vi åkte till El-giganten och hon köpte en ny dator. Vidare in till stan och gå en sväng. Hitta en t-shirt på Gina som jag hade på Harrys;)
Ida och jag drog hem till Godegård. Käka och fixa oss till kvällen. In till stan och hämta Mallan lämna henne hos Sebbe vi drog vidare hem till mig och hämta lite saker. Mamma var snäll igen och skjutsa oss till Sebbe. Där blev kvällen galen, full och jävligt roligt. Som sagt så blev det ett fullt besök på Harrys, var inte så jätte mycket folk ändå, med tanke på att det är lönehelg! NickeT var snäll som skjutsa hem oss så vi slapp gå hem i snön:)

Ida sover fortfarande, hon var skapligt kalas igår. HA men kvinnan har ju inte druckit på länge så hon får väl sova. Eller hon sover inte hon är helt utslagen...
Jag hade alla fall tänkt och hoppa in i duschen och sedan äta lite.



Igår från Expert, Ida och jag fick ingen hjälp så vi kolla på lilla kycklingen så länge


Sebbe var lagom onyckter och dansa till PumpaRumpa om jag inte minns fel;)



Mer bilder kommer i eftermiddag/kväll när vi har kommit hem till Godegård.
Det börjar kännas mer och mer som mitt andra hem, jag gillar skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0