Sjukhus gör mig yr!

Gud vilken dålig uppdatering!

JÄVLA SKIT MSN! jag kommer inte in.....

Men jag har varit med Hanna sen går lunch. Vi skjutsa runt på alla småskyskon, käka på hugos, skjutsa mer ungar, fika på hugos, sen även ett besök i Linköping för att kolla på när tjejerna spela sin match med östgötalaget.
Sen hem till Hanna, runt kl.23 var vi hemma satte oss med var sin påse popcorn och kolla på Bigbrother!

Och idag har vi varit på sjukhuset i Linköping, för Hanna gjorde nån kontroll på hjärtat. Hon hade hjärtfel som bäbis.
Ett besök på IKANO hann vi ju med så klart!
När vi väl var hemma kolla vi på film, usch vad sorligt!
Nu har jag precis skrivit klart mitt CV, för här ska sökas jobb! :)

Tänkte åka ut på äventyr men vad jag ska göra tänker jag inte skriva för då avslöjar jag allt.
En sak kan jag säga, jag ska vara räddaren i nöden...


Jag kommer fortfarande inte in på msn!

Kommentarer
Postat av: emelie

sjukhus gör mig med yr :S hemsk känsla jag får haha :) jätte fiin blogg du har iaf:D allt bra idag? :)

2009-03-10 @ 17:20:15
URL: http://emehliie.blogg.se/
Postat av: cassie

Hejsan.. !

Du verkar vara en sjukt underbar människa... Har läst lite i din blogg och jag vill jättegärna att du gästbloggar ( eller blir intervjuad ) i min blogg. Jag är inte så erfaren av att intervjua men det är något jag vill lära mej..

Du får också självklart gästblogga om du hellre vill det.. Skriva lite om dej själv och kanske lägga upp en youtubevideo som du tycker representerar dej och din stil !

Vad tycker du om det ? :)

Låter det som något du skulle vilja prova på ?

mejla eller lämna en kommentar i detta inlägg;

http://casshi.blogg.se/2009/march/gastbloggning.html



Tack !<3

2009-03-10 @ 17:22:51
URL: http://casshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0