Torsdag 090312

Nu är det verkligen dags att sova!

Men först lite om i går och idag.

Som sagt igår åkte vi till Ljungsbro på Vretaskolans vårfest. Var inte så värst mycket folk, och pinsamma var dom också!
Kvällen var lite seg faktiskt. Plus att dom titta ut mig och Ida! Förlåt om vi inte dansar mellanstadienivå?
På vägen hem körde Tom eftersom jag och dom andra männen satt och drack lite jäger!
Väl hemma i Motala släppte vi av Wibba vid Zederlundsskolan. Och så tycker jag bilen låter konstigt...
Går ut och smäller igen bakluckan en gång till, åker vidare. Det låter fortfarande...
Går ut igen, vad ser jag?
JAG HAR FÅTT PUNKA!!! Ni som minns vet att jag fick det dagen före nyår, men kul.
Klockan är nästan 02.00 kan ju inte ringa Pappa, parkerar bilen vid skolan och ringer taxi.
Så sluta våran kväll!









Idag var det bara att gå upp åka till stan och byta däck, tur jag har min far.
Ida och jag tog en sväng på Med eller Utan och åt lite, sen hem och kolla på
The Curious Case Of Benjamin Button, den med Brad Pitt. När han föds ung fast i
en gammal mans kropp och så går allt baklänges!
Fy fan vad bra den var!


Förresten så har jag fyra nya vinterdäck nu!

Nu ska jag sova, imorgon är det partyfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0