Slappissöndag!

God kväll gott folk!

Börjar bli rätt stel i kroppen, en massage skulle vara väldigt skönt....
Helgen har varit underbart bra, som sagt i fredags var det fest hos Sebbe. Galet roligt, som alltid när man är där :)

Igår mådde Ida och jag kanske inte toppen, vi åkte hem till Godegård. Men innan skulle vi bara hem till Tom en sväng och hämta en grejj vilket sluta med att vi var där i timmar. Och bilderna har ni ju redan sett ;)

Idag hade vi en lång sovmorgon, skönt runt 2 så där;)  Men i natt kunde vi inte somna. Massa män sms, ringer och stör! Roligast var när Mr.M ringde Ida och prata helt fel och grejjer. Sen helt plötsligt så säger han "Det är en kille här med färgade ögonbryn"
Ida och jag bört ihop eftersom vi förstod vem det var, och hade prata om det under kvällen eftersom denne ögonbrynskille var på Harrys, och vi misstänkte nått.
Lite spontant så där så drog vi en sväng till Ikea och handla lite tavelramar. Och vi kom på vad Ida ska göra med sitt fotorepotage. Eftersom jag ska klippa mig på Tisdags så handlar det nu om detta. Mer får ni inte veta nu utan ni kommer se det här i bloggen på Tisdag!





Jag sov så sött



Ida är snygg


Jag med, lagom morgontrött!



Dagens outfit
* Linne - JC
* Jeans - Gina
* Tröja - FredPerry, MQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0