Måndag

Jag har ett stort problem just nu. Jag har ingen bensin i bilen och varken mamma eller pappa är hemma... Så jag får inte tag i nått tankkort. Humm får väl vänta tills dom kommer hem..

Hade tänk att åka till Hannis en sväng men hon svarar inte så hon vill nog inte leka med mig.. Vid halv fyra ska jag hämta Ida i stan för sen ska vi på trav. Vår FastMarke ska springa ikväll. Så man måste ju åka och titta;) Men Ida och jag brukar ju hänga på travet. Och för er som inte har fattat så finns det masser snygga killar där, för er som undrar vad vi gör där ;) Plus att Ida och jag är typ bäst på att spela på hästar. Vi vinner jämt. Vi brukar spela 20-20. Alltså 20kr på den häst vi håller på. sen 20kr för plats. Då måste den komma 1-3 eller om det är 1-2. Man kör plats eller vinnare. Men eftersom vi fegspelar kör vi 20-20 plats. Men har man inte mycket pengar så har man inte råd med mer. Jag hoppas inte Gunnar är där, han är så otroligt jobbig. Men idag är det ju inte V-75 så han lär inte vara onykter. För då är han förjävlig!
Så ikväll blir det väl att hänga på VIP-läktaren eller vad säger du Ida?
Och så måste vi äta lite på stallbaken. Det är faktist skönt att vara på trav, när man får vara överallt och inte behöver betala. Hur vi båda har travnördar till pappor;)

Dags för att fixa till sig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0