VÅREN ÄR PÅ VÄG!?

Gud vilket underbart väder!
Man blir pigg bara av att sätta ut näsan genom dörren.
Våren är på väg eller? Känns som det har varit det några gånger men sen kommer snön igen.
Ska ta mig in till stan och äta en bit mat med Hanna. Hon låg ute och läste en bok när jag ringde.
Alla har vårkänslor. Idag kan jag nog få ha min skinnjacka utan att alla klagar ;)
Eller man kanske skulle ta fram den riktiga vårjacka? Näe skinnjackan får det bli!

Om man kanske skulle ta och sminka sig och fräsha till än så man inte ser ut som ett lik..
Förresten jag gillar inte ansiktsmasker längre! Jag får finnar av dom!!! Dom är faktist till för att dra ur, inte skapa dom jävlarna! Jag har aldrig finnar! Ska nog skaffa mig en riktigt mask och inte IcaMaxi-masker för 15kr.st



Detta var åretsbild för några år sen! HAHA hon är för söt!

Kommentarer
Postat av: Pekkinen

UUUUH! den där fula :D

2009-03-09 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0