Varför är söndagar alltid så tråkigt

Med lite mat i magen ska man kanske ta tag i denna dag eller?
Det snöar och soffan är riktikt skön, och jag känner för en lång dusch och sedan hitta på nått! Men vad?
Förutom det känner jag shopingsuget men jag har inga pengar så vad ska jag göra:/
Jag ska göra som Jocke, jag ska börja spela på lotto! Han vann i går berätta han preics, det lät som det var flera tusen, men 22kr är inte så mycket att skryta med ?

Jag hade tänkt att åka till Godegård och överraska Ida med kinamat, men näe hon ska till Ikano med tönten.
Och alla andra är ju roliga? Näe...
så jag ska krypa ner isängen och gå upp i morn!

Fast först ska jag ta hand om mig själv, en lång dusch (jagvillhaettbadkar)  fila till naglarna, måla på nytt nagellack!

Sen ska jag ge mig på att fixa till bloggen om ingen kommer och räddar mig ur min tråkiga söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0