Vill du ha mitt snor?

När man är sjuk och ligger och tänker på allt och alla inser man vissa saker..
Att man verkligen har det bra och att man älskar livet men, det finns alltid ett men...
Jag känner saknaden, närheten av någon som tycker om en för den man är, någon som älskar en och bara bryr sig om just mig. Det är snart ett år sen jag hade den känslan. Idag är jag väldigt glad över att jag är vän med mitt ex. För vi är väldig lika och trivs med varandra..
Men det kommer aldrig bli igen, för den vänskapen vi har idag vill jag aldrig förstöra!
Men saknaden finns där att ha någon att dela sitt liv med. Visst jag har alla mina underbara vänner, men just han finns inte.
Men men en dag kommer väl mr.frog och tar min hand?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att han gör! Det gäller att ha hopp o tron=) det har jag iaf:)

2009-03-19 @ 20:08:35
Postat av: sara

det var jag som skrev innan =P

2009-03-19 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0