091103

Helgen i korthet!

Somsagt i fredags blev det då Parken som jag har skrivit om:)


Hemskbild!
Jag Ida Jonas och Jimmy


Ilördags blev det film och mys med Ida och Jimmy, skräckfilmer! Usch.
"jag är inte rädd för skräckfilmer" - Den klassiska från mig...
men Jimmy kom på mig, Sofia du pratar ju så jälva mycket så du inte ska bli rädd!
HAHA jaa lite så är det nog ;)

I söndags blev det en godispåse hemma hos Jessi:)

I går var jag på Ungmöjlighet en stund och sedan lekte jag med Ida:)

Och idag har vi sovit mer än halva dagen, ätit på Sjöglimten. Varti hos Bollta hoppa lite :)

Så nu ska vi iväg på Bio och mysa lite, bara jag och Bästis :)


Kommer massa bilder i morgon från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0