Fredag, vart tog denna vecka vägen?

God Morgon!

Glömde skriva det igår, men Jocke rädda min kväll igår :)
Blev massa prat och batman ;P

Nu är jag färdigfixad, ska bara pilla i mig lite frukost så ingen klagar att min maga kurrar sen!
Ska till Ungmöjlighet och kolla på allas filmer, våran blev ju helt okej tillslut:)
Känner mig snygg idag för en gång skull! Brukar inte vara så ambitiös när man ska till UM, men det är ju fredag så varför inte snygga till sig lite.
Blev riktigt nöjd med färgen på håret, mörkbrunt mot det röda! Brukar alltid bli mörkbrunt mot det svarta!
Men nu lyckades jag få en bra färg:) Måste nog fixa till pagen oxå men det gör vi till jul ;) orkar inte nu, den får va lång. Vet inte om jag ska ha kvar den eller om jag ska spara långt igen eller vad jag ska göra!



Humm ?
Långt eller kort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0