Helgen

Helgen har varit mycket bra.
Förutom den onda halsen men det går nog över.

I fredags fira vi som sagt hos Jessi. Jag Sara och Sebbe blev bjudna på mat och tårta!
Nästan hela kvällen blev det biljard, sista matchen USCH! Blodit allvar, men Sebbe och jag var bäst och vann ;)

I går åkt vi till Saras stall i Ljungsbro och hjälpte henne och hoppa Smulan!
Det var en häst i andra stallet som hade kolik (stopp i magen) så var en tjej ute och gick med den, så ramla den bara ihop och stendog, så jävla hemskt! Fy tänk om det skulle hända min bäbis<3

På kvällen hämta jag Ida i BigCity (Godegård), blev bjuden på mat och Ida sega som vanligt!
Vi åkte hem till mig, så blev det Dansbandskampen! Ida tyckte inte om det! Drog vidare in till stan och kolla på film hos Sebbe med Jeppe och Macke. The number 23 tror jag den hette, ganska bra faktiskt.
Fick vara fyllechaffis till Simon efter som han fyllde 18 i Fredags så dom festa till det lite :)
Vi åt nattmat på M-blommersparkeringen och såg massa poliser istan, att folk inte tröttnar på att slåss....


Sebbe och Sara laddar inför matchen


Bäste Åbrink


Sara och Jessica <3


Biljard på elitnivå!



Micke var taggad!


Trevligkväll och den kommer att göras om :)


Kommentarer
Postat av: jessi

ett av de bättre korten på mig ju!(Y) tack för en kul kväll<3

2009-11-29 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0