Humor på min nivå!

Jag bara älskar min nya natt hobby, när man sover hela dagen så är man vaken på natten!
Då sitter man på tjuvlyssnat! Och fy fan vad roligt det är :D

Tex:

Det är fullt på bussen. En pojke ~5 står upp i gången med sin mamma.

Pojken: Mamma, ska vi inte av snart?
Mamman: Jo, vi ska av snart.
Pojken (trött): Jag orkar inte trycka idag.
Mamman: Det behöver du inte, det har någon redan gjort.
Pojken: Jag vill döda alla på hela bussen.
Mamman (förskräckt): Nä hä! Så säger man inte!
Pojken (rör sig bak i bussen för att gå av): Jag vill bomba alla så jag kan bestämma själv när jag vill gå av bussen.

En grupp barn ~7 pratar om Halloween.
Pojke 1: Tänk om man vore ett monster.
De andra: Läskigt!
Pojke 2: Tänk om man vore Dracula.
De andra: Uuuusch!
Pojke 1: Christer Sjögren!
De andra barnen (skriker): Aaahh! (och springer iväg åt olika håll i panik)



En stor dagis-/skolgrupp är på tåget och tre av fröknarna sitter och pratar.
Dagisfröken 1: Ja, förra gången vi åkte hem efter att ha varit på utflykt så här så skulle vi gå av och jag puttade då barnen lite lätt i ryggarna och sa att vi skulle gå av, men ett av barnen var alldeles motsträvigt och ville inte gå av.
Dagisfröken 2: Jaha, vad gjorde du då?
Dagisfröken 1: Nej, men jag puttade lite hårdare och sa att nu måste vi faktiskt gå av! Sen tittade jag igen och insåg att det var en kortväxt vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0