En torsdagskväll så där

Jag har så ont i magen, har skrattat hela kvällen!
Jimmy är fan inte klok, men roligt har vi :)
Har mest varit slagsmål och spring, moget och springa runt och leka karate och slåss, är vi 20 och 24år?
HAHA det vet i fan:P
Suttit och kollat på massa youtube-klipp och skrattat så tårarna rinner.
Lite mer slagsmål och lite seriöst. Seriöst och seriöst det vet jag inte heller.
Men med andra ord kvällen har varit kanon, och imorgon lär jag ha träningsvärk i magen!


Tack Martina för en trevlig dag:)
Med uteritt i Nykyrka och massa prat, och en hel eftermiddag med mer prat.

Dags att sova och i morgon ska jag ha en låååååång sovmorgon som den som stör mig dör!
Ska nog ta en första sväng till systemet oxå, kanske dags?:D
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0