Lördagsmorgon....

Jag skulle vilja kräks!


Igår blev det firande av mig med kusinerna från stockholm, god mat och singstar.
På kvällen bar det av till parken med Ida, Jimmy, Jonas och Sulan. Så röjjde vi lite där inne. Var faktiskt mycket roligare än vad vi trodde. Ida och jag tog en sväng om upp på dansbandsgolvet, men var bara lugna låtar så blev tre "tryckare" på vuxetsätt och sedan röjjde vi dansgolvet där nere hela kvällen.
Har inte sovit alls mycket inatt för nån har slagit mig! Men i morse blev det mys:)
Så kom Ida, så blev en pizza och nu vill jag bara spy. Mår så illa:P

Men bara påt igen ikväll fast kör nog nycktert ikväll:) Ska nog hänga med Jessi en sväng sen ska vi till Sulan en sväng oxå:)

Först assss mycket chill i sängen sen hästen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0