Onsdag.

Vilken dag det var igår:P

Vakna runt 8 fast jag hade sovmorgon men nej tyckte jag tydligen,
Sms:a Jessica runt 9 att hon skulle vakna, vid 12 hade hon fortfarande inte vaknat så du ringde jag henne istället men inget svar... HA sen fick jag ett sms jaa jag är vaken!
Så åkte o hämta henne tog en koppkaffe och upps så va kl. 14 jag fattar inte vart tiden tar vägen när jag är med Jessica den bara försvinner, men det gör ju inget ifs :)
Sen stallet, Jessica red Irco först så jag fick springa och mocka skit efter honom hela tiden efter som han bajsar femtioelva gånger när man rider!
Sen var det Bollta och Mini's tur, Bollta var kanon fin:) Hon sprider glädje det lilla monstret! Och hon sparka bakåut och jag höll på att dö av garv, för här det så hon gjort när dom på skolan skulle rida henne fattar jag inte hur dåliga dom är?!?!?!??! För hon gör värre skutt när man byter galopp:P

Sen så där en 4 timmar försent kom jag äntligen till Jimmy..
Titta på film, prata och slogs lite så nu har jag ont iknät.
Var hemma vid halv 4 i morse så är ganska död nu:P
Men men nya tag idag!

    Att göra:
* Ungmöjlighet
* Hämta Jessica
* Stallet
* Vadstena




Ps. tack för alla gratulationer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0