Dag för en dusch

NU tänkte jag ställa mig i duschen en lång stund.
Funderar på om jag ska med Älskling på hans kusins kalas, funderar klart i duschen.

Dags för att raka benen, Emma klagar så. O jaa dom är väldrig håriga, HA men vem orkar när solen inte lyser och man har långbyxor och inte har idrott i skolan längre?
Men men måste väl göra nån glad här på jorden.

I går föresten, var jag ju på stan och käka mat med Emma, Pp och Kim! Trevligt som vanligt, första gången jag köka på Texas i stan, helt okej. Vi tog buffén men helt okej faktist :)
ska nog gå dig o äta en riktigt köttabit nån kväll.

Red Bollta en sväng oxå, satan vad bra det går med nya sadeln. Blir glad i hela kroppen när det äntligen funkar!
så tänkte nu framöver fixa en kategori som heter "Hästandet" som allt om hästarna kommer samlas i ;)

Så hoppas jag verkligen att jag får en ny kamera i födelsedagspresent, 54 dagar kvar sen är man 20år
just jaa! dusch!

HEJPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0