Dags att sova

Kommer fortfarande inte in på min facebook, börjar bli lagom iriterrad! :@

Ajja, gick ju bra på Arbetsförmedlingen alla fall idag.
Börjar på Måndag med ungmöjlighet, skönt att Linda är med oxå:)
Drog hem till Andreas efter, myst hela dagen. Somna en stund, skööööönt!

Blev Bollta en sväng, stör mig på mig själv att jag har blivit så pedantisk t.om Jessi påpekar det!
Hon vet hur jag har varit förr!
Bollta fick springa lite på lina idag, för hon stod i går. Avsluta när hon börja mjukna:)

Så i morgon tänkte jag gå upptidigt o rida så jag kan mysa med Andreas hela dagen
Förresten så firar vi 2 månader idag, inte så mycket att fira men ändå;)




Bollta och jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0