Förlåt...........

Först vill jag bara säga förlåt, för mitt "gnäll"



Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Men tydligen har folk tagit min knäskada som ett gnäll....

MEN NU SKA JAG FÖRKLARA FÖR ER.

Jag har tagit det hela med ett skratt, visst det var en klumpig grejj som hände, men för det betyder det inte att jag inte skada mig på riktigt. Jag har så JÄVLA ont i mitt knä, men ingen verkar förstå.
När jag berättar vad jag gjort skrattar jag åt det fast igentligen gör det ont så jävla ont i mitt knä.
Jag gnäller aldrig, jag visar aldrig hur jag igentligen mår!!!!!!!!
Så jag fattar inte hur folk kan komma o säga att jag gnäller nu????????
Jag har ont i mitt knä, hur svårt ska det vara att förstå?
När man lägger sig fel i sängen och råkar lägga all vikt på knät och man bara vill skrika rakt ut och tårarna bara forssar, så klart det är ju bara gnäll och att jag tycker synd om mig själv....
Men jag lovar ska inte skriva mer om mitt jälva fejkonda knä på faecbook och tycka synd om mig själv.

Dom som känt mig länge vet hur jälva väl jag döljer saker, inte en jävel visste att jag va deprimerad när all jävla skit hände i mitt liv!!!!
Jag kan spela, och jag gör det bra!

Men som sagt förlåt ska aldrig mer gnäll, för jag gör ju det varje dag och tycker synd om mig själv och mitt liv är så jälva skit?
Jag gnäller aldrig om mitt liv, jag gnäller aldrig om hur jag mår, jag gnäller aldrig om hur ont jag har någonstans.
Men nu har jag verkligen ont, och förengångsskull visar jag det, men oj det blev visst gnäll. Men visst ska bara vara tyst för det finns ju dom som har det mycker värre än jag.......

JAG HAR ALDRIG SAGT TILL NÅN HUR JAG IGENTLIGEN KÄNNER OCH TYCKER, men det finns 1 person som vet mest och det är Ida...


SOM SAGT FÖRLÅT SÅ JÄLVA MYCKET










Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men folk är ju så föööööörbannat dumma i huvudet som inte förstår! Så när det händer dom sofia så ska vi skratta dom i fejjat och säga att de bara gnäller! Idioter nu blir jag me arg! Skit i dom <3

2009-09-24 @ 15:00:44
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0