GodNatt :)

Vad roligt med nya besökare som även lämnar komentarer efter sig!
Känns som jag skriver bloggen enbart för att Martina ska ha koll på vad jag gör i mitt liv;)

Som sagt drog till Linköping förut, hämta Ida. Vi sprang in på Hööks en sekund för jag skulle ha ett par till läder till den svarta sadeln och sen byta bettet som var förstort, den nya är lite förstort det med men men det får gå, HALLÅ MIN STOR HÄST HAR 11,5cm OCH DET ÄR FÖRSTORT JÄVLA PONNY!
Vidare hem till mig bytte om snabbt drog till stallet så Ida smörjde dom nya lädren medans jag skruva upp lite grejjer i skåpet. Är stolt över antihästida som börjar lära sig saker och ting ;)
Sen hem till metropolen Godegård, där laga jag och Ida en härlig middag, pasta bacon och ostsås(Y) Ostsåsen gjorde vi själva faktist VUXENPOÄNG på oss :)
Vidare in till Motala för PappaKalle va på företagsfest o hade lånat min bil så Ida hämta sin far och jag min bil ;)

Nu ska jag nog försöka sova..
Inte för att jag är trött utan för det måste man?!
Vakna i morse halv 6 blev så jälvaförbannad, men somna om så jag vakna 12 igen :)

Hitta även ett roligt fotoprogram, så passa på att ändra headern :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah antihästida! fyndigt! :P

2009-09-11 @ 12:03:00
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0