Helgen

Dåligt med bloggande igen, men fullt upp i helgen :)

I fredags kväll blev det kräftskiva med ComfortZone och Ida, vi träffa Gusten en sväng oxå:)

I lördags var Jessi och jag ute på långritt över 2 timmar, var hemma vid 18 dötrött då ringde Anna och fråga om jag kunde jobba natt SHIT POMMES hur skulle jag orka. Åt lite mer kräftor med familjen, o lite tacos sov 45 min och åkte sedan in till stan, Skönt att det inte va så mycket folk ute alla fall. Pimpla massor kaffe på jobbet så när jag va hemma runt halv 5 så var jag inte trött för fem öre!
Somna runt 6 :S

I går som sagt vakna jag halv 4, härligt när man somnar 6 på morgonen:P Drog direkt in till stan och hämta Ida, sen vidare till stallet. Ida borsta Bollta när jag mocka. Red fram hästen åt Jessi, så hoppa dom lite. HON VA UNDERBART FIN! Går det så där bra på lördag så har jag höga förväntningar :)
Igår kväll åkte jag hem med Ida till Godegård, så sov där. Hon körde upp mig lite efter 7 så bara sätta sig i bilen och åka in till stan, tänkte att jag skulle ha sovit en timme till men näe! Vila de i 30 min ;P
Nu har jag precis duschat, varmt och skönt! Fryser som en jag vet inte vad?!
Ska fixa till mig sen äta lite och dra mig in till stan och Arbetsförmedlingen. Tummen upp NOT!


FÖRRESTEN FICK JAG ETT MYGGBETT NÄR JAG JOBBA?!?! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0