JAG HATAR MITT KNÄ.............................

Så har det varit en sån där helg med massor att göra,

Men kan säga att sammanfattningen av helgen är att jag vill amputera bort högerben!!!

I fredag var jag på AF en sväng med Ungmöjlighet och lärde känna dom andra där, jätte roligt..
Efter Af skjutsa Martin mig till stallet:) Där jag hoppa runt på mina kryckor och peka vad alla skulle göra lite små roligt :P
På kvällen upptäkte jag & Jessi ett lite problem så Bollta fick inte följa med och tävla lite synd:(
Vi som va taggade, men men. Vi åt gormé middag (McDonals) framför Idol.
Somna ganska tidigt.
I lördags åkte vi mot Åby, Norrköping. Gick kanon bra för Jessi och Mailn hade 4 fel i båda klasserna.
Blev mycket skratt och tårar i lördags, har inte haft så roligt på länge.
Mitt nya smeknamn är nu HK-Larsson.

Malin tycket jag var i vägen när hon skulle rida så skriker rakt ut :
FLYTTA PÅ DIG JÄLVA HK
(Hk står för Handikapp)


På kvällen myste vi hos Gusten och prata massa minnen, vi tre (Jag, Gusten & Jessi) har inte setts på hur länge som helst så var dags :)
Mysigt att bara sitta och prata gamla minnen diskutera problem och byta hemlisar :)



Och igår kväll när vi skulle sova va hela mitt ben jättesvullet skit äckligt var det.....
Och i natt åker Jessi till Tyskland igen.....
Och jag kan inte rida på hela veckan, och tror jag måste tillbakas till sjukan.......
Och jag hatar att jag inte hinner träffa Andreas, Ida och alla andra jag vill...............

Inget är + just nu...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0