Seglördagsmorgon..........

Jävlar va seg jag är, förlåt för mina ord men jag menar det från hjärtat!
Jag som skulle vara hemma och ta det lungt efter jag hade varit hos älskling på födelsedagskalas  meni stället blev det bus.
Philip kom hem till mig & ida, så jag fick köra hans bil fett nice(Y)
Sen skulle han tydligen på Brygget, så lämna av han där. Åkte och träffa Lasse en sväng:)
Vi drog till torget, gick upp utanför Hallen & Harrys där var det ovanligt mycket liv på gång och massor av poliser men man är ju inte förvånad. Och vi flesta tyckte att det mest va roligt. Det är ju det ända som händer i Motala, slagsmål. Men igår var det riktigt action.....

Vid 1 drog jag & Ida till Skänninge för att hämta Mamma & Pappa som varit på Åhmans fest (Åhman säljer traktorer) men deras buss var försenad, så vi satt och roa oss med att glo på alla pinsamma Skänningeungdomar som kissa på Ture Lång och prata med Polisen....
Ja det är sant 2 polisbilar på torget i Skänninge DÄNI!
Alla fall runt två kom dom, så åkte fort hem och släppte av dom vidare till Motala igen där Philip vänta.
Mannen hade tagit några öl så skjutsa först Ida till Strandvägen och sedan Philip till Mjölby.
Väl i Mjölby skulle jag med Philip upp och kissa men det tog typ en timme, prata massor. Rätt skönt faktist:)
Så var väl hemma runt 4, halv 5.
Och uppe nu igen är verkligen dödens trött, men ska gå ner och ta mig en rostadmacka och en kopp kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0