Tidsfördriv






Jag har tråkigt...........





1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - ingen, har bara ont

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Kolla på Vakna med TheVoice

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - datorn

4. Vad hände dig 1993? - tror det var då vi va på Gotland o det var så varmt eller var det 1994?

6. Tre ord varför du sist spydde? - jag hosta typ.

7. Vilken färg är din hårborste? - ljusblå

8. Vad köpte du sist? - ett sånt där rött paket men massa konstig text på att man kan dö?!?!

9. Vad fick du senast i present? - Oj, julklapp?! Fick ju kryckor av doktorn igår men det räknars väl inte

10. Vilken färg är din dörr? - Vit

11. Var förvarar du dina pengar? - Överallt, bilen jackan plånboken o där ajg inte vet att jag har pengar

12. Hur var vädret igår? - så där, blåser

13. Vart kramades du sist? - Mamma

14. Vad ser du fram emot? - Ihelgen när jessi ska tävla bollta, Nästa helg när vi ska till Falkenberg, o 20årsdagen

15. Vad är 15?
- ett nummer?

16. Vilken skostorlek har du?
- 38-39

17. Vill du klippa dig? - YES!

18. Är du över 25? - nej

19. Pratar du mycket? - haha jaa!

20. Kollar du på O.C.? - nej nej

21. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej, men det slinker in ett J i bland ;)

22. Känner du någon som heter Steve? - HAHAHA...... ingen kommentar

23. Hittar du på egna ord? - det händer när jag pratar för fort i bland

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - näe

26. Vad har du för mobil? - en svart

27. Vem ringde dig sist? - Ida

28. Biter du på naglarna? - nej!

29. Har du lockigt hår? - självfall..

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen vad jag vet

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Tove? ;) som bara skadar mig

32. Hur många gånger har du svurit idag? - ingen faktist, lite stolt

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - döh!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? -Näe

35. Ska du jobba imorgon? - nej

36. Vad borde du göra nu? - söka jobb men hittar inga

37. Har du något smeknamn? - fia sofija larsson?!

38. Sover du mycket? - ibland

39. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - män som hatar kvinnor

40. Vad ska du göra på lördag? - Med Jessica när hon tävlar min häst

41. När var du ute sist? - Ute ute eller på krogen?! Ute va jag nyss, o på krogen va Harry ClubExposed

42. Har du gråtit idag? - näe, dom tog slut igår

43. Är du en glad person? - självklart

44. Har du roligt nu? - näe...

45. Vad äter du helst? - kött

46. Vem var du med sist? - Tove, o dom andra i stallet

47. Vad heter din mamma? - Agneta

48. Vad är hela ditt namn? - Sofia Camilla Larsson

49. Tycker du om någon just nu? - Andreas

50. Vad ska du gör du just nu?  - Vänta på pappa så vi kan åka o äta mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0